Duda-Cars w trosce
o bezpieczeństwo i wygodę
Najwyższa jakość usług oraz poczucie komfortu, godne marki którą reprezentujemy, zawsze były nadrzędnymi wartościami, jakimi kierowaliśmy się w naszej pracy. W obecnej, wyjątkowej sytuacji, nie mniejszą wagę przykładamy także do kwestii bezpieczeństwa, oraz elastyczności i wygody realizowanych usług.
Masz pytania? Chcesz umówić
wyzytę w salonie?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę!
Bezpieczeństwo przede wszystkim
W związku z trwającą epidemią koronawirusa Covid-19 robimy co w naszej mocy, aby wszyscy w Duda-Cars, zarówno pracownicy, jak i odwiedzający nas klienci czuli się bezpiecznie.
Dlatego jeszcze większą wagę przykładamy do zasad bezpieczeństwa, których przestrzeganie jest wyrazem odpowiedzialności o zdrowie. Od samego wejścia do naszych obiektów czekają na Państwa stanowiska z żelami antybakteryjnymi – zapraszamy do korzystania z nich.
Dla zachowania bezpiecznego dystansu, wykleiliśmy linie ostrzegawcze na podłodze przed recepcjami, stanowiskami doradców serwisowych, blacharnio-lakierni i działów części – prosimy o ich przestrzeganie.
Nasz personel sprzątający regularnie dezynfekuje klamki, poręcze, blaty i inne często dotykane powierzchnie.
Naszych pracowników wyposażyliśmy w niezbędne środki ochrony osobistej – żele antybakteryjne i rękawiczki jednorazowe.
Prosimy o odwiedzanie nas w rękawiczkach, oraz w miarę możliwości, w maseczkach ochronnych. Pamiętajmy wspólnie o podstawowych nawykach niezbędnych w tym wyjątkowym czasie – myjmy dokładnie i często ręce, nie podawajmy sobie ręki na przywitanie, kaszlmy i kichajmy w zgięcie łokciowe.
Elastycznie i wygodnie
Dla zapewnienia ciągłości pracy oraz mobilności i sprawności Państwa samochodów Mercedes-Benz, wprowadziliśmy szereg elastycznych udogodnień.
Wśród wielu wygodnych rozwiązań warto wspomnieć o usłudze door-to-door, na terenie miast i okolic, w których funkcjonują nasze salony. W jej ramach odbierzemy samochód spod domu i odstawimy po wykonanej w serwisie usłudze lub naprawie.
Z kolei odwiedzając osobiście nasz salon Van ProCenter można liczyć na skrócone przyjęcie auta na serwis, ograniczające do minimum bezpośredni kontakt. Po każdej usłudze serwisowej wykonujemy także ozonowanie wnętrza pojazdu.
Wiele ułatwień czeka także na zamawiających części i akcesoria. Teraz są one dostępne również na telefon, poprzez e-mail lub specjalną platformę internetową. Proponujemy także szybkie dostawy kurierem, lub naszym własnym transportem w Poznaniu, Wrocławiu, Lesznie i okolicach tych miast. Przyjmujemy płatności on-line lub u kuriera za pobraniem.
Zainteresowanym zakupem nowego lub używanego Mercedesa proponujemy zdalne konsultacje i konfigurowanie pojazdów wspólnie z naszych doradcami, którzy pozostają do Państwa dyspozycji. Pomagamy także w załatwieniu wszelkich formalności i transporcie pojazdów naszymi lawetami we wskazane miejsce.
Wierzymy, że wprowadzone rozwiązania spotkają się z Państwa zadowoleniem oraz, że wkrótce będziemy mogli cieszyć się powrotem do wytęsknionej normalności.