100 lat przekraczania granic

„Aby zaprezentować to, co najlepsze z najlepszych”: taką idea kierowała Karlem Maybach i jego ojcem Wilhelmem, kiedy sto lat temu zadebiutowali modelem Maybach 22/70 KM W 3. Tym samym otworzyli nową epokę w historii motoryzacji, a Mercedes-Maybach stał się jednym z najbardziej ekskluzywnych marek.

- w 1921 roku zaprezentowany został pierwszy model Maybach.

Filozofia wyrażona, na berlińskiej wystawie motoryzacyjnej cały wiek temu, pozostaje DNA marki do dziś. Przez dziesięciolecia, kiedy członkowie rodziny królewskiej, światowi liderzy, gwiazdy filmowe i mistrzowie sportu podróżowali samochodami Mercedes-Maybach, logo MM stało się szczytem innowacji technicznych i wyrafinowanego luksusu. Kliknij tutaj, aby zobaczyć film o 100 latach Maybacha.

 

MM to pieczęć pasji i twórczej mocy.

 

Od momentu zaprezentowania W3 - pierwszego seryjnego modelu firmy Maybach Motorenbau GmbH - we wrześniu 1921 roku, narodziła się legenda. Od hamulców na cztery koła (pierwszy niemiecki samochód, który miał taką funkcję) i planetarnej skrzyni biegów z sześciocylindrowym silnikiem (umożliwiającym sterowanie wszystkimi prędkościami na jednym biegu) po okazałe drewniane i skórzane wnętrza. Samochód - przypominający dzieło sztuki na kołach - zachwycał publiczność. Jednak niezłomna długowieczność wymaga ciągłej ewolucji.

 

Daimler przejął firmę Maybach Motorenbau GmbH w 1961 roku, a w 2002 roku zapoczątkował nową erę wraz z Maybach 62. Zbiegając się z setną rocznicą, Mercedes-Maybach zaprezentował dwa nowe modele: Klasę S, która reprezentuje motoryzacyjny luksus bardziej niż kiedykolwiek dzięki po liczne cyfrowe innowacje i techniczną finezję, a GLS SUV - wyznaczający najwyższe standardy modernizacji w segmencie SUV-ów. W projektowaniu każdego pojazdu nic nie jest przypadkowe, a Mercedes-Maybach jest w procesie kultywowania kolejnego niezwykłego i wyjątkowego doświadczenia z pierwszym w pełni elektrycznym pojazdem - szczegóły tego zostaną ujawnione w nadchodzących miesiącach.

 

Mercedes-Maybach jest szczytem motoryzacyjnej doskonałości” - mówi Britta Seeger, członek zarządu Daimler AG i Mercedes Benz AG odpowiedzialna za marketing i sprzedaż. „Świętując 100-lecie wyjątkowego dziedzictwa Maybacha w czołówce luksusowych doświadczeń, z pasją napędzamy markę, aby wyznaczała najwyższe standardy stylu, komfortu i rzemiośle. Klienci Maybach szukają czegoś wyjątkowego, a naszą ambicją jest przekraczanie tych oczekiwań. Łącząc nasz ekskluzywny program obsługi klienta, z perfekcją i najnowocześniejszą technologią Mercedes-Benz oraz ekskluzywnością Maybach, zapraszamy naszych klientów na jedyne w swoim rodzaju, wyrafinowane, luksusowe doświadczenie ”.

Powrót do listy artykułów

2021-09-10

Kategoria: Mercedes-Benz IAA Mobility 2021 | Premiery Mercedes-Benz

Sieć obiegły zdjęcia korporacyjne i fotorelacje z Monachium. My bierzemy sprawy w nasze ręce - byliśmy na IAA, by przekonać się, czym będzie przyszłość motoryzacji.

Przeczytaj artykuł

2021-09-06

Kategoria: Mercedes-Benz Nowości prosto z Monachium | EQG, EQE, Mercedes-Maybach EQS

Mercedes-Benz wkracza na kolejny poziom, prezentując nowe modele z napędem elektrycznym.

Przeczytaj artykuł

2021-09-02

Kategoria: Mercedes-Benz Safety Experience 2021

2 dni, 2 grupy. 30 klientów Duda-Cars, 9 samochodów Mercedes-Benz, 4 moduły zadań. Efekt?

Przeczytaj artykuł
×