Nowa Klasa E

Latem 2020 roku swoją premierę miała udoskonalona Klasa E serii 213. Jest to Klasa średnia premium uznawana za serce marki Mercedes – Benz. Serce to idealnie opisują dwa słowa - tradycja i innowacja.

Nowa Klasa E

Historia Klasy E

Historia Klasy E swój początek miała 120 lat temu, kiedy to zaczęto produkować pierwsze samochody osobowe marki Mercedes – Benz.  Za pierwsze modele Klasy E uznawane są   8/38 PS (W 02) oraz 10/50 PS Stuttgart 260, pochodzące odpowiednio z 1926 i 1929 roku. Dziesięć lat później w 1936 roku powstał pierwszy seryjnie produkowany samochód z silnikiem wysokoprężnym Mercedes 260 D. Rok 1976 przyniósł niezwykle popularny model serii 123, który w ciągu 10 lat został sprzedany w 2,7 milionach egzemplarzy. Natomiast w 1995 roku swoją premierę miał Mercedes serii 210, którego design kreowały podwójne reflektory. W 2009 roku swój debiut miała klasa E serii 212, której gama została poszerzona o dwie sportowe wersje coupé (C 207) i kabriolet (A 207).  Coupé to model, który w swoim czasie był uznawany za najbardziej aerodynamiczny samochód na świecie.

W 2016 roku miała miejsce premiera nowej klasy E serii 213, by po czterech latach doczekać się swojej zmodernizowanej wersji.

 

Co zmieniło się w Nowej Klasie E?

Nowa Klasa E zachwyca swoim designem. To co ją charakteryzuje to wydłużona maska silnika, nowy wygląd reflektorów i nowoczesne wzory obręczy kół. Takie zestawienia nadaje jej dynamicznego i awangardowego wyglądu.

Jeżeli zajrzymy do środka Klasy E to zobaczymy nowo zaprojektowaną kierownicę, nowoczesne elementy ozdobne i wnętrze wykonane z najlepszej jakości materiałów. Uzupełnieniem całości jest oświetlenie Ambiente Multicolor.

To jednak nie koniec. Na pokładzie znajdują się również : cyfrowy kokpit, sztuczna inteligencja MBUX i system nagłaśniający surround Burmester. Komfortu jazdy dodają specjalnie wyprofilowane siedzenia z funkcją masażu.

 

Bezpieczeństwo ponad wszystko

W nowej klasie E znajdują się również innowacyjne systemy bezpieczeństwa, do których należy m.in. aktywny system układu hamulcowego, asystent martwego punku czy asystent rozpoznawania znaków drogowych. Ich zadaniem jest pomoc i odciążenie kierowcy podczas jazdy, tak aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo.

 

Dbałość o środowisko - alternatywne wersje napędu

Napęd Plug – in Hybrid, który również znajdziemy w nowej klasie E pozwala na bezemisyjną jazdę zarówno w mieście, jak i w dalszych trasach.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami

Jesteś zainteresowany zakupem Nowej Klasy E? Chcesz wypróbować ją podczas jazdy testowej?

Zapraszamy do salonów Duda-Cars.

Powrót do listy artykułów

2021-01-19

Kategoria: Mercedes-Benz Analiza wzrostu wartości rynku modeli kolekcjonerskich.

Jesteś fanem klasycznych Mercedesów? Chciałbyś zainwestować w modele kolekcjonerskie? Zapraszamy do przeczytania naszego tekstu z którego dowiesz się wszystkiego na temat rynku samochodów kolekcjonerskich i najbardziej wartościowych modeli w ostatnich latach.

Przeczytaj artykuł

2021-01-15

Kategoria: Mercedes-Benz Podsumowanie roku 2020 dla marki Mercedes-Benz

Rok 2020 postawił wiele wyzwań przed całą branżą automotive, w tym przed marką Mercedes-Benz. Dzięki kreatywnym, cyfrowym i bezdotykowym rozwiązaniom udało się nie tylko dorównać poprzedzającemu 2019 ale poprawić jego wyniki.

Przeczytaj artykuł

2020-12-22

Kategoria: Mercedes-Benz Auto hybrydowe czy elektryczne? Postaw na EQ!

Jeszcze nie tak dawno temu, kupując samochód u dealera, mieliśmy do wyboru jedynie silniki benzynowe oraz popularnego diesla. To właśnie pomiędzy tymi jednostkami odgrywała się najbardziej zacięta batalia konsumentów. Podążając za nowymi trendami oraz dostosowując się do coraz większego nacisku na ekologię, dealerzy poszerzają swoją ofertę o auta hybrydowe oraz te w pełni elektryczne.

Przeczytaj artykuł
×