Premiera GLE, A Limuzyna, CLA w Lesznie

Czas premier w Duda-Cars

Weekend 6-7 kwietnia upłynął w Lesznie pod znakiem motoryzacyjnych premier w naszym salonie. W sobotę podczas dnia otwartego zaprezentowaliśmy premierowe modele Mercedes-Benz: GLE, Klasę A Limuzyna oraz CLA.

W niedzielę zorganizowaliśmy zamknięty event dla grupy Klientów z Leszna i Wrocławia. Najpierw, w formie bankietu połączonego z dynamiczną prezentacją, mogli oni bliżej poznać nasze nowe modele. Następne przejechaliśmy na stadion, gdzie miejscowa Unia Leszno podejmowała Betard Spartę Wrocław. Przed meczem zaproszeni goście mieli okazję zwiedzić park maszyn i boksy zawodników, a następnie udaliśmy się do SkyBoxa, gdzie wspólnie dopingowaliśmy żużlowców oby drużyn. Po meczu swoją obecnością zaszczycił nas Janusz Kołodziej – sponsorowany przez Duda-Cars zawodnik leszczyńskiej drużyny.

Swoją obecność podczas meczu zaznaczyliśmy także eskpozycją Nowego GLE na murawie stadionu oraz reprezentacyjnym przejazdem naszych aut, towarzyszącym prezentacji żużlowców.

Powrót do listy artykułów

2021-04-16

Kategoria: Mercedes-Benz EQS otwiera kolejny rozdział w elektromobilności

Zaprojektowany jak statek kosmiczny. Cichy, bezemisyjny, czerpiący energię z rekuperacji. Luksusowo wykończony, elegancki, prezentujący najwyższą jakość wykonania. Mercedes-Benz EQS jest urzeczywistnieniem marzeń o nowoczesnej motoryzacji.

2021-04-08

Kategoria: Legends Czy rynek pojazdów kolekcjonerskich jest zagrożony?

Hagerty, jeden z największych na świecie dostawców specjalistycznych ubezpieczeń dla pojazdów kolekcjonerskich, przyglądając się trendom na rynku pojazdów klasycznych, systematycznie publikuje analizy i zestawienia. Obecnie na temat przewodni Hagerty wzięło doniesienia, które wprowadziło niemałe zamieszanie w głowach kolekcjonerów.

2021-04-06

Kategoria: Mercedes-Benz Polska premiera elektrycznego modelu #EQA

Chociaż spotkania z klientami to sedno naszego biznesu, coraz częściej spotykamy się online. W sieci prezentujemy ofertę, nowości, promocje i to, co najbardziej pożądane - premiery dostępne dla wszystkich!