Konkurs #OneTeam Challenge 2024

Konkurs #OneTeam Challenge 2024

Trzecia edycja konkursu „#OneTeam Challenge” (wcześniej Duda-Cars Challenge)

Zawalcz o swoją przyszłość z #OneTeam. Miej realny wpływ na strategię działania naszej marki. Zbierz kreatywną drużynę, weź udział w trzeciej edycji konkursu dla studentów, wygraj 10.000 złotych i możliwość odbycia płatnego, półrocznego stażu.

Strategie wejścia na nowe rynki dla marki Duda-Cars Mercedes-Benz.

Wykaż się nieszablonowym myśleniem. Weź udział w OneTeam Challenge i wygraj 10 000 zł.

Założenia konkursu – sytuacja rynkowa.

Eksplorowanie nieznanych dotychczas rynków i zdobywanie nowych klientów to cele każdego przedsiębiorstwa stawiającego na rozwój biznesu. Przygotowanie strategii wymaga analizy i oparcia na danych, ale także odwagi i dalekosiężnego spojrzenia. Często – innowacyjnego. Przygotowanie strategii, którą później z sukcesem można wdrożyć, wymaga uwzględnienia wielu czynników: specyfiki rynku, konkurencji, trendów rynkowych, regulacji prawnych, kultury, preferencji konsumentów, dostępnych kanałów dystrybucji, budżetów. I wielu więcej! Choć rozplanowanie strategii, już na poziomie koncepcyjnym, jest trudne, praco- i czasochłonne, skutkuje nie tylko zyskami finansowymi. Pozytywnymi efektami jej wprowadzenia są również budowanie silnej marki, jej rozpoznawalność, wzrost lojalności wśród klientów, respekt marek konkurujących.

Celem zadania jest wypracowanie innowacyjnych i skutecznych strategii, które zapewnią #OneTeam (czyli markom Duda-Cars i Voyager Group), ekspansję rynkową. W pierwszym etapie zaprosimy Was do analizy aktualnej pozycji rynkowej marki, jej mocnych i słabych stron, a także możliwości i zagrożeń związanych z ekspansją. Ważnym elementem zadania jest zrozumienie specyfiki branży motoryzacyjnej oraz indywidualnych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Będziecie mieli okazję przeprowadzić dogłębną analizę rynkową, zwrócić uwagę na kulturowe, ekonomiczne i prawne aspekty działalności na nowych rynkach oraz zaproponować kreatywne rozwiązania marketingowe i sprzedażowe. Myślcie strategicznie – opierajcie się na danych, ale nie hamujcie kreatywności!

Jak wyglądała poprzednia edycja?

Obejrzyj film z poprzedniej edycji konkursu.

Dla kogo:

Konkurs skierowany jest do studentów III roku pierwszego stopnia oraz I i II roku drugiego stopnia.

Harmonogram:

  • zbierz drużynę 3, lub 4-osobową i zgłoś Wasz udział,
  • na każdym z IV etapów przygotujemy dla uczestników inne zadania – wszystkie oparte o metodologię studium przypadku (case study), sprawdzając tym samym zakres waszych kompetencji.
  • rywalizujecie na dalszych etapach pokazując, że umiecie pracować jako zespół i radzicie sobie z presją czasu – na wykonanie każdego z zadań będziecie mieć określony czas.

Na zgłoszenia do pierwszego etapu czekamy do 23 kwietnia 2024 r., a wyniki podamy już 25 kwietnia.
Realizacja kolejnego etapu przewidywana jest na 26.04-07.05.2024 r.

Regulamin konkursu

Nagrody

Zwycięska drużyna otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 000,00 zł oraz możliwość odbycia półrocznego, płatnego stażu w Duda-Cars lub Voyager Group.

NAgrody w konkursie

Zgłoszenia do konkursu

I. Prezentacja drużyny.

Zgłoszenia należy przesyłać drogą mailową na adres: konkurs@duda-cars.mercedes-benz.pl do 23 kwietnia 2024 r.

Na wstępie chcemy poznać Wasz poziom kreatywności. Przedstawcie się w dowolnej, lecz nieszablonowej formie – bardzo doceniamy niestandardowe podejście. Sprawdźcie, żebyśmy Was zapamiętali.
W prezentacji odpowiedzcie na poniższe pytania:

  • Jaką rolę w teamie będzie pełnił każdy z Was?
  • Jakie mocne strony cechują każdego z Was?
  • Czym wyróżnicie się na tle innych drużyn?
  • Motto Waszego zespołu to…? Wymyślcie niestandardowe hasło, które najlepiej zobrazuje charakter Waszego zespołu.

Komisja wyłoni najciekawsze prace i poinformuje laureatów o przejściu do II etapu do 25.04.2024 r.

Każda drużyna otrzyma od nas informację zwrotną o tym, czy zakwalifikowała się do dalszej walki!

II etap: eliminacje

Otrzymacie od nas mailowo zadanie wraz z wytycznymi – oczywiście dzisiaj zadania pozostaną dla Was tajemnicą. W wyznaczonym dniu, zbierzecie się, by pracować nad przesłanym przez nas zadaniem. O określonej godzinie dostaniecie mailowo case do rozwiązania.

Macie 48h na przesłanie prezentacji z rozwiązaniem.

Co i jak oceniamy?

  • Zrozumienie poleceń i natury problemu.
  • Kreatywność w rozwiązywaniu zadań, merytoryczność oraz innowacyjność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

III etap i Finał

W III etapie zostaniecie zaproszeni do Duda-Cars, by zaprezentować rozwiązania, nad którymi pracowaliście w II etapie.

Zwycięzcy zostaną zaproszeni do Finału, który odbędzie się już 24 maja. Podczas całodziennych zmagań poznacie zadania ostatniej rundy i zaprezentujecie się przed jury konkursu.

Nie czekaj! Zgłoś drużynę już dziś

Zadanie konkursowe to doskonała okazja do wykazania się wiedzą teoretyczną i zastosowania jej w praktyce. Jest to także szansa na zdobycie cennego doświadczenia, które może okazać się przydatne w przyszłej karierze zawodowej. Nie kryjemy, że jesteśmy ciekawi rozwiązań.

Kto wie, może zwycięskie propozycje, przy współpracy z ich autorami, wprowadzimy w życie?

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.