Nowoczesny z komfortową kabiną i trzema liniami wyposażenia
Nowa Klasa C znacząco różni się designem. Jej nadwozie łączy dynamiczne proporcje ze sportowymi i eleganckimi akcentami. Samochód posiada, krótki przedni nawis, dłuższy tylny, szerszy rozstaw osi oraz pokrywę silnika z charakterystycznymi wybrzuszeniami. Ponadto, przednia szyba oraz kabina pasażera została przesunięta ku tyłowi. Nowa Klasa C zadebiutowała w dwóch wersjach – Kombi oraz Limuzyna, które są zauważalnie większe od swoich poprzedniczek. Wnętrze samochodu natomiast łączy ze sobą zaawansowane technologie z klasyczną elegancją. Zawiera ono wiele akcentów Mercedesa Klasy S ale w sportowej odmianie.
Nowy MBUX w najlepszej odsłonie.
Najnowsza Klasa C została wyposażona w system multimedialny MBUX drugiej generacji, dzięki któremu funkcje samochodu są łatwiejsze w obsłudze. MBUX jeszcze lepiej rozpoznaje komendy wypowiedziane po kultowym już zdaniu „Hej Mercedes”. System dostosowuje się do naszych potrzeb i jest bardzo intuicyjny. Staje się on partnerem i pomocą w trakcie codziennej jazdy.
W pełni zelektryfikowana gama modelowa.
Debiutujący model Klasy C robi również wielki krok naprzód w stronę elektryfikacji. To pierwsza seria modelowa marki Mercedes-Benz w pełni zelektryfikowana. Dzięki nowo opracowanemu akumulatorowi czwartej generacji, jego ładowane będzie znacznie szybsze. Natomiast dzięki 129 konnej jednostce elektrycznej połączonej z 100 km zasięgiem stricte elektrycznym w wielu przypadkach będzie można przemieszczenie się jedynie „na prądzie”.
Automatyczna skrzynia biegów- co sie zmieniło?
W nowej Klasie C unowocześniona została również automatyczna skrzynie biegów 9G-TRONIC, która będzie montowana we wszystkich nowych Klasach C. W nowej wersji zastosowano, ulepszone, w pełni zintegrowane sterowanie skrzynią z wielordzeniowym procesorem i nową techniką łączności. Zwiększono również efektywność przekładni, a chłodnicę, silnik elektryczny i energoelektronikę przeniesiono do skrzyni, rezygnując z okablowania, na czym skorzystały przestań montażowa i masa.
Nowe reflektory DIGITAL LIGHT oraz tylna oś skrętna.
Reflektory DIGITAL LIGHT zostały przeniesione prosto z Klasy S. Rozdzielczość przednich lamp wynosi 2,6 miliona pikseli. Ponadto oferują one funkcję projekcji symboli (linie pomocnicze, znaki) na nawierzchni drogi zwiększając bezpieczeństwo jazdy. Natomiast, dzięki zastosowaniu opcjonalnej skrętnej tylnej osi nowa Klasa C jest jeszcze bardziej zwinna i stabilna w prowadzeniu.
Najnowszy model Klasy C będzie można zamawiać już 30 marca tego roku, a juz latem zobaczycie go w naszych salonach na żywo!