• Usługi klasy VIP

    Szukasz usług klasy VIP w ramach których możesz zlecić przewóz osób prestiżowymi, luksusowo wyposażonymi samochodami? Skorzystaj z oferty Drive.me przygotowanej przez Duda-Cars – autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. Oprócz sprzedaży nowych i używanych pojazdów tego producenta prowadzimy także wynajem limuzyn z kierowcą. Posiadając najwyższej klasy auta oraz zatrudniając doświadczonych kierowców, usługę tę świadczymy na najwyższym poziomie. Sprawdź, dlaczego warto nam zaufać.

EQG, EQE, Mercedes-Maybach EQS

Mercedes-Maybach EQS

„Concept Mercedes-Maybach EQS odzwierciedla przejście tradycyjnej marki luksusowej w bardziej progresywną i w pełni elektryczną przyszłość. Jak każdy Maybach, także i on jest synonimem wyrafinowanego luksusu we wszystkich jego aspektach. Ten przedseryjny pojazd koncepcyjny dowodzi, że najnowocześniejsza technika napędu elektrycznego oraz pionierski system informacyjno-rozrywkowy z ekranem panoramicznym MBUX Hyperscreen doskonale łączą się z właściwym marce Maybach kunsztem rzemieślniczym i ekskluzywnym wyposażeniem. Ta nacechowana pasją kompozycja pieczołowicie dopracowanych detali tworzy unikalne wrażenie samochodowego luksusu. Za sprawą przyszłego, w pełni elektrycznego, modelu SUV nasze aspiracje do roli lidera segmentu high-end zrealizujemy także w obszarze elektromobilności” – powiedział Philipp Schiemer, Head of Top End Vehicle Group w Mercedes-Benz AG i Prezes Zarządu Mercedes-AMG GmbH.

Wnętrze modelu Concept Mercedes-Maybach EQS, stworzone całkowicie wirtualnie, jest równie emocjonalnym i stylowym manifestem, jak nadwozie pojazdu. Jego salonowy charakter stanowi obietnicę luksusowego podróżowania na najwyższym poziomie. Fotele przednie przypominają fotele Klasy S Mercedes-Maybach. Wyposażenie tyłu First Class z dwoma dużymi pojedynczymi miejscami siedzącymi – również zainspirowane Klasą S – oraz system multimedialny high-end z tyłu gwarantują najwyższy komfort we wnętrzu samochodu. A ponieważ koncepcja SUV-a pozwala na zwiększenie wysokości siedzeń, umożliwiło to dodatkowe powiększenie podparcia łydek. Dzięki niemu stopy pasażera unoszą się nad wykładziną podłogową imitującą futro.

Na modułowej architekturze bazować będzie również konstrukcja kolejnego elektrycznego SUV-a

Concept Mercedes-Maybach EQS oparty jest technicznie na modułowej architekturze dla samochodów elektrycznych klasy luksusowej i wyższej Mercedes-Benz. Będzie ona stanowić podstawę konstrukcyjną kolejnego w pełni elektrycznego modelu – EQS SUV, którego produkcja seryjna rozpocznie się w 2022 r., jeszcze przed Maybachem. Także w nim elektryczny układ napędowy zapewni wyjątkowo płynną i cichą jazdę oraz nowy poziom spokoju i odprężenia we wnętrzu. Zasięgi przewidywane dla architektury SUV-ów Mercedes-EQS wynoszą, według kryteriów cyklu WLTP, ok. 600 kilometrów.

Koncepcyjny Mercedes EQG – ekscytująca zapowiedź całkowicie elektrycznej wersji ikony aut terenowych

Mercedes-Benz prezentuje Concept EQG – zbliżone do produkcji studium całkowicie elektrycznego wariantu swojej wszechstronnej terenowej ikony. Wizualnie koncepcyjny model łączy w sobie charakterystyczny wygląd Klasy G z kontrastującymi elementami typowymi dla w 100% elektrycznych Mercedesów. Pod względem terenowym – gdzie „Gelenda” od zawsze wyznaczała najwyższe standardy – EQG nie tylko wkracza w epokę elektromobilności, ale w niektórych obszarach będzie nawet przewyższał swojego spalinowego odpowiednika. Koncepcyjne studium stanowi zatem obiecującą zapowiedź tego, do czego będzie zdolny Mercedes-Benz Klasy G z napędem akumulatorowo-elektrycznym.

Z przodu Concept EQG wygląda znajomo nie tylko ze względu na swoje okrągłe reflektory. Zamiast osłony chłodnicy, jak w modelach z napędem konwencjonalnym, całkowicie elektryczny wariant ma czarny panel z podświetlaną gwiazdą o trójwymiarowym wzornictwie oraz efektownym, animowanym wzorem zaokrąglonych kwadratów w niebieskim kolorze, typowym dla modeli Mercedes-EQ. W połączeniu z podświetlonymi na biało okręgami w obudowach lusterek bocznych wzór ten uzupełnia grafikę świateł do jazdy dziennej.

Concept EQG jeździ na kołach z 22-calowymi polerowanymi obręczami z lekkich stopów o ekskluzywnym wzornictwie. Zamiast zwyczajnej osłony koła zapasowego na tylnych drzwiach znalazła się zamykana skrzynka z podświetlanymi na biało akcentami, która swoim wyglądem przypomina ścienną ładowarkę – wallbox. Może ona służyć na przykład do przechowywania przewodu do ładowania. „Z nowym EQG wyprawiamy się w przyszłość! Ten samochód ucieleśnia połączenie najnowocześniejszych możliwości terenowych i luksusu z brzaskiem elektromobilności, do której wszyscy musimy dążyć. Najważniejsze było dla nas zachowanie DNA Klasy G i przeniesienie go w erę EQ: taka Klasa G, ale inna. Różnice podkreślają nowoczesne akcenty, jak na przykład białe podświetlenia LED i tylny wallbox” – mówi Gorden Wagener, szef designu w Grupie Daimler.

Na korzyść napędu elektrycznego przemawiają jego konstrukcyjne zalety. Akumulatory zintegrowane z ramą zapewniają nisko położony środek ciężkości. A ponieważ silniki elektryczne generują maksymalny moment obrotowy praktycznie „od zera”, elektryczny Concept EQG (i jego późniejszy produkcyjny odpowiednik) może pochwalić się ogromną siłą uciągu i sterownością – co okazuje się zaletą na stromych zboczach i w głębokich koleinach. W rezultacie napęd elektryczny idealnie nadaje się do stosowania w autach terenowych oraz do ambitnych aktywności poza utwardzonym szlakiem.

Nowy Mercedes EQE – z dobrymi genami EQS-a

Zaledwie kilka miesięcy po premierze EQS-a marka Mercedes-EQ prezentuje kolejny model oparty na architekturze opracowanej specjalnie dla pojazdów elektrycznych – sportowo-biznesową limuzynę EQE. Oferuje ona wszystkie zasadnicze funkcje EQS-a, ale w nieco bardziej zwartej formie. Początkowo oferta obejmie dwa warianty: EQE 350 (zużycie energii WLTP: 15,7-19,3 kWh/100 km; emisja CO2: 0 g/km) o mocy 215 kW (293 KM), a także inną wersję. Później pojawią się kolejne odmiany. Produkcja EQE będzie odbywać się w dwóch lokalizacjach globalnej sieci produkcyjnej Mercedes-Benz Cars: w niemieckiej fabryce Mercedesa w Bremie (na rynek globalny) oraz w zakładzie niemiecko-chińskiej spółki joint venture BBAC w Pekinie (na rynek lokalny). Nowy model będzie miał swoją światową premierę na wrześniowych targach IAA w Monachium, a jego globalne wprowadzenie zostanie rozłożone w czasie, ale nastąpi w okolicach połowy 2022 r.

Zobacz również

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.